Friday, September 05, 2008

Semalam Yang Hujan (bukan band Indie itu...hujan betul...dari langit)

Wassup...

Betul semalam petang hujan kat KL...aku tak tipu. Nasib baik aku naik LRT. Jalan mungkin jam giler babeng...

Ramadhan tahun nih blum menggembirakan aku lagik. Sebabnyer:

1. Petang kelmarin, trip dari KL ke umah...2 jam!! Hilang akal ke apa???? The next day sampai hari nih, aku naik LRT gi opis.

2. Petang kelmarin gak, aku kempunan nak makan kuih kertas/gerdas (aku x sure nama betul dia..) sbb brader yg beratur depan aku sapu abis kuih tuh...mentekedarah gile tak ingat orang belakang..

3. Dari 1st Ramadhan sampai hari nih...aku tak jumpa lagi gerai popia tahun lepas. Popia sira dia terbaeeekkkk beb! Aku ada try gak popia sira gerai2 lain...tak bley blah siot...

4. Semalam kepala aku 2,3 kali kena cucuk ngan payung...perang payung kat Pasar Ramadhan KJ.

Semalam on the way balik dalam LRT, aku terjumpa membe yang aku kenal gitu2 je la...seorang pompuan...bini orang...anak dah sorang. Borak2 pasal juadah berbuka la...takde lain dah. Dia tanya aku apsal tak masak jer kat umah. Jawapan aku:

"kalo aku masak, ko masak, sumer orang masak kat umah...sapa yg nak beli lauk2 kat Pasar Ramadhan tuh. Sian derang penat2 masak tapi takde orang beli. Nih la masa nak support bisnes Melayu"

Tapi tuh sumer sebenarnyer ayat cover...yang sebetulnyer....aku MALAS...muahahahahaha...

Okla...aku nak gi solat Jumaat...


Cheers!!

No comments: