Wednesday, September 10, 2008

Ramadhan Al-Mubarak...Buka Poser Cam Nak Rak!!!

Dah masuk hari ke-10 poser...sekejap giler rasa.

Semalam aku berbuka ngan ex-colleagues kat satu hotel along Jalan Raja Chulan. Ada membe nak bayarkan...sbb pastuh dia masuk dlm claim entertainment dia. Kira dia entertain clients la.

Dan semalam adalah juadah termahal yang dihidangkan utk aku melantak dalam sejarah hidup aku...satu kepala RM132. Untuk para lelaki diaorg still consider satu kepala, bukan dua kepala. Kepala satu lagi derang tak kira sebab tak nampak...kalo nampak baru derang charge kot.

Aku tak tau la korang...but for rm132 aku rasa aku kena bawak mangkuk tingkat utk tapau. Semalam pon aku makan tak byk pon..full giler. Cuit sini sket, cuit sana sket, jamah nih, jamah tuh...rm132!! Damn...syaitannirajim pon give up kot kalo nak soh dia perabih food kat situ.

But one thing berbaloi...choices of food mmg byk giler (serius shit byk) and korang bley lepak smpi 11pm. Masa nak balik, aku usha gak nak tengok masa lg food ke tak. Yes, mmg byk giler food tak habis...haha.

What a waste...waste of duit org buka poser kat situ or waste of food?

No comments: