Friday, October 24, 2008

Some say "Quit or I'll go blind."

Sesi bersantai selepas bekerja diteruskan lagi petang tadi. Orait gak la petang tadi tak hujan. Borak2 kosong tanpa faedah tahunan cam biasa dikendalikan oleh rakan2 sekerja lelaki dan wanita di meja minum tanpa lagak yuppie langsung.

Lelaki 1: Sapa lagi hot...Fergie ke Scarlett Johansson?

Lelaki 2: Fergie

Pompuan 1: Scarlett Johansson
Pompuan 2: Scarlett Johansson
Aku: Fergie

Lelaki 1: Sapa lagi hot...Demi Moore ke Cher?

Lelaki 2: Demi Moore
Pompuan 1: Cher?

Pompuan 2: Cher??
Aku: Demi Moore

Lelaki 1: Sapa lagi hot...Nasha Aziz ke Eja?

Lelaki 2: Eja
Pompuan 1: Eja
Pompuan 2: Eja
Aku: Eja

Lelaki 1: Okay...okay...katakanlah kat dunia tinggal ko, Missy Elliot ngan Oprah Winfrey. Sapa ko nak tibai??

Lelaki 2: HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA (mamat nih prefer Queen Latifah)
Pompuan 1: ...
Pompuan 2: Oprah Winfrey!!!!

.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

Aku: Aku pakai tangan jer lah....





*pekejadah Oprah Winfrey wehhhh???????


No comments: