Monday, January 01, 2007

Wishlist 2007

HAPPY NEW YEAR!!!...hahaha

Everytime New Year, org dok sibuk tanya resolution...bagi aku ngarut la resolution. Takyah tunggu New Year la kalo nak tanam azam. Its just bende nih dah jadik trend...tunggu tahun baru, then only baru bley buat azam...hahaha...bull.

Aku takde azam...just aku ada wishlist...bende2 yg aku nak buat within 365 days ahead. Tapi bergantung jugakla di atas kerajinan aku menabung. nothing's free, beb. Aku just nak share ngan korang wishlist aku utk 2007 nih...

Wishlist 2007 :

1. Scuba diving (dah ada lubang...waiting on confirmation)
2. Parachuting (dah ada lubang gak...tapi kena set mind btul2...hehe..)
3. Bungee jumping (tak jumpa port lagik...)
4. Masuk gym (itu perot kena kontrol sket la...hehe...)
5. Kahwin (insya-Allah...)

Tu jer...takde la banyak mana...tapi sumer pakai duit...hehehe. Itu sumer long term nyer plan la. Ada 12 bulan lagik nak achieve bende2 tuh...kalo mampu. Tapi perkara last tuh yang acara wajib tuh...hehehe. Dah tua bang...jalan terus la.

In the mean time...for this whole month pon macam2 gak nak bikin :

January 2007 Wishlist :

1. Pegi tengok Butterfingers Live (10 years Anniversary of Butter Worth Pushful Album)
2. Tengok Boyz II Men (
??)
3.Beli PS2 (damn...aku baru 2 kali main winning 11...rugi hidup kalo tak main woo..)
4. Naik KL's The Eye
5. Beli handphone (KIV...maybe akan dibawa ke hadapan)
6. Gi kursus kahwin (KIV...maybe akan dibawa ke hadapan)

Tu jer la kot...hopefully dapat fulfill wishlist aku nih. So, you guys out there...have fun and have a fantastic year 2007!!!

Hastalavista bebeh!!!

1 comment:

Kasya Shahril said...

Bump into this blog sect..
So, are your wishlist come true?
comment on wishlist 2007...
scuba diving, [arachuting, bungee jumping, gym <-- all of these you can do it with me babe.. I have been stressing out to do together ;)

as for number 5, has ur wish came true?..finally...? :D